آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : هاشم

لیزر برداشتن مو یا لیزر رفع موهای زائد دستگاهی است که فرایند از بین بردن مو‌های ناخواسته یا موهای زائد را با استفاده از قرار گرفتن در معرض پالس لیزر نور انجام می‌دهد و منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود

 

مهم ترین مزیت لیزر موهای زائد در کلینیک آریا برای از بین بردن موهای زائد گزینه لیزر را انتخاب کرده اید. قبل از رفتن به سراغ لیزر موهای زائد صورت و بدن نکاتی مهم وجد دارد که باید بدانید تا بعد از “لیزر موهای زائد” دچار مشکل یا پشیمانی نشوید. 

 

رفع موهای زائد در کلینیک آریا با بهترین دستگاه لیزر در دنیا (آخرین مدل الکس آمریکا)، در محیطی آرام و با حضور کادری مجرب و تیمی از حرفه ای ترین پزشکان پوست و لیزر، با روشی بی خطر، موثر و بدون درد صورت می پذیرد. 

 

در کلینیک آریا ، آخرین مدل الکس آمریکا که دارای تاییدیه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و همین طور اتحادیه اروپا و همچنین مناسب ترین لیزر برای تیپ پوستی نژاد ایرانی می باشد به کار گرفته می شود.

 

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت و بدن یکی از محبوب‌ ترین روش‌های زیبایی در جهان است. بعد از تزریق‌های ضد چین‌ و چروک پوستی، بیشترین مراجعه افراد به کلینیک‌های زیبایی برای انجام لیزر موهای زائد می‌ باشد

 

هزینه لیزر موهای زائد صورت

جلسه اول لیزر موهای زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد درد دارد

لیزر موهای زائد بیکینی

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

درمانگاه تخصصی پوست ، لیزر موهای زائد ،کاشت مو آریا

 
این درمانگاه با همـکاری مجـموعه پزشکان و متـخصـصان حـاذق پـوسـت و مو دارای بـورد تـخـصصـی پیوند مو و عـضـو انجمن متخصصین پوست ایران ، که سالیان متمادی در حوزه پوسـت، لیزر ، جـوانسـازی و زیبـایی و کاشت مو فعـالیت می نمـایند ، آماده ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مراجعین محترم میباشد.
 
 

لیزر موهای زائد

با این توضیحات هرچه رنگ پوست روشن و مو تیره تر باشد پاسخ دهی به لیزر موهای زائد بهتر است. در این بین پوست نیز گرم می شود بنابراین ﻫﺮ ﭼﻪ ﭘﻮﺳﺖ ﺗﯿﺮﻩ ﺗﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺟﺬﺏ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻭ ﮔﺮﻡ ﺷﺪﻥ ﺁﻥ بیشتر خواهد بود که می تواند سبب سوختگی و تحریک پایانه های عصبی درد شده و مراجعه کننده را اذیت نماید.
 
با پیشرفت تکنولوژی سیستم های خنک کننده به کمک آمده و با خنک کردن سطح پوست از بروز سوختگی و درد می کاهد. سیستم های خنک کننده شامل سیستم های تماسی (استفاده از ژل و کولینگ تماسی در دایود و لیزر الکساندرایت موتوس) و اسپری خنک کننده (لیزر الکساندرایت کندلا و Nd YAG) هستند.
 

لیزر موهای زائد

نکته مهم دیگری که باید مدنظر قرار گیرد ممنوعیت های لیزر است. انجام لیزر موهای زائد برای همه افراد مجاز نیست. مبتلایان به لوپوس( نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود)،  پورفیری، زنان باردار، افرادی که ضربان ساز قلبی دارند، مبتلایان به بیماری های روحی ( ممکن است جای لیزرشان را بکنند و دستکاری کنند)، مبتلایان به اگزما یا آکنه شدید، پسوریازیس، و کسانی که به خاطر شغلشان مجبورند ساعات طولانی در آفتاب باشند از انجام لیزر منع شده اند.
 
استفاده از برخی داروها همچون ماینوکسیدیل، ترکیبات طلا و رارکوتاننیز سبب ممنوعیت انجام لیز شده و بهتر است طبق نظر پزشک مدتی پس از قطع دارو انجام لیزر موهای زائد مدنظر قرار گیرد. همچنین کسانی که در محل مورد نظر، عفونت فعال یا زخم دارند باید تا زمان بهبود عفونت و زخمشان صبر کنند و از لیزر موهاى زاید استفاده نکنند.
 


:: بازديد از اين مطلب : 1317
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 13 خرداد 1398 | نظرات ()